Grzegorz Szczepański
CEO, Hill + Knowlton Strategies, Polonia
Katarzyna Fabjaniak
Director executiv, Hill + Knowlton Strategies, Polonia
Pentru a menține o comunicare eficientă cu diferite tipuri de public, luați în considerare următorii trei factori esențiali:
Înțelegerea publicului
Primul pas este să definiți corect publicul cu care doriți să comunicați.Odată ce ați realizat acest lucru, încercați să cunoașteți și să caracterizați publicul. Puneți-vă în locul acestor persoane. Ce fac acestea? De ce sunt interesate? Care sunt nevoile și obiectivele acestora? Cum comunică? Ce limbă vorbesc? Unde sunt deosebit de active: în mediile tradiționale de comunicare sau în cadrul rețelelor sociale?Fiecare public are obiective diferite și comunică în felul său. Când cunoașteți mai bine cealaltă parte, vă puteți modela mesajul mult mai conștient și mult mai eficient.
Mesajul
Următorul pas esențial este definirea mesajelor pe care doriți să le transmiteți publicului dvs. predefinit.Un mesaj eficient este un mesaj memorabil. Veți reuși acest lucru atunci când mesajul dvs. este: clar și concis, ușor de reținut, consecvent și repetabil. Rețineți! Nu confundați mesajul cu alte forme de exprimare, precum sloganurile, faptele sau declarația privind misiunea organizației dvs. de pacienți.
Dovezi
O dovadă care susține mesajul dvs. și care îi dă credibilitate ar trebui să fie parte integrantă din comunicarea dvs. Amintiți-vă întotdeauna să vă susțineți opinia prin argumente și dovezi credibile. Utilizați fapte, statistici, cercetări, anecdote sau imagini. Acestea vă vor face publicul mult mai receptiv și dispus să rețină mesajul dvs.
Pentru mai multe sfaturi de bază cu privire la comunicare, vizualizați această animație.
Tehnici de control al conversației
Cum să transmiteți mesajul dvs. și să vă asigurați că sunteți auzit și înțeles? Acum este momentul în care se aplică tehnicile de control al conversațiilor. Urmăriți acest videoclip și aflați cum să le utilizați!