Advocacy Center

Advocacy Center

Selectarea canalului în rețelele de socializare


Comunicarea în reţelele sociale este un factor important pentru ca mesajul dvs. să ajungă la părțile interesate. În epoca noastră digitală, publicul așteaptă să primească informaţie oriunde este activ, inclusiv în cadrul rețelelor sociale. Cum selectați și personalizați canalul potrivit de social media pentru publicul dvs.?


Grzegorz Szczepański

CEO, Hill + Knowlton Strategies, Polonia

Katarzyna Fabjaniak

Director executiv, Hill + Knowlton Strategies, Polonia

Facebook

Prin răspândirea mesajelor de bază ale organizației dvs., Facebook vă permite educarea publicului și creşterea notorietăţii privind domeniile relevant pentru dvs. în zona de sănătate. Mai mult, datorită funcţionalităţilor platformei aceasta vă permite să păstrați legătura mai uşor, sau să intraţi în contact, de exemplu cu pacienții și familiile acestora. Facebook vă permite să urmăriţi profilurile altor persoane și organizaţii, puteți comenta evenimentele actuale din sectorul sănătății și puteți interacționa cu alte părți interesate și organizații.

Instagram

Aici puteți posta conținut mai puţin „oficial”, de exemplu: imagini, poze, animații sau videoclipuri care prezintă pregătirea evenimentului sau activitatea de zi cu zi a organizației dvs.

Twitter

Alegeți această platformă de socializare pentru a construi poziţionarea experților și a organizației dvs. în mediul online. Twitter vă permite să urmăriţi profilurile altor persoane și instituții influente, puteți comenta evenimentele actuale din sectorul sănătății și puteți interacționa cu alte părți interesate și organizații.

LinkedIn

Persoanele fizice, companiile și organizațiile își pot crea CV-urile virtuale pe LinkedIn. O astfel de carte de vizită profesională poate fi utilă atunci când doriți să oferiți părților interesate o scurtă prezentare generală a obiectivelor, activităților și realizărilor organizației dvs. de pacienți. LinkedIn este considerată „reţeaua de socializare adresată interacţiunilor la nivel profesional”. De asemenea, vă permite să urmăriţi profilurile altor persoane și instituții influente, puteți comenta evenimentele actuale din sectorul sănătății și puteți interacționa cu alte părți interesate și organizații.

Pentru mai multe informații despre platformele de rețele sociale specifice, vizualizați această reprezentare grafică.

ARTICOLE SIMILARE

Nevoia de politici de compensare a medicamentelor
Rolul HTA în accesul la inovație
Misiunea „Janssen Advocacy Center”
Logo Janssen | Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson